Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4386
Título : | Los niveles de conocimiento: El Aleph en la innovación curricular |
Autor : | González Sánchez, Jorge |
Fecha de publicación : | 2014 |
Resumen : | In this essay we aim to emphasize the link between educational levels and levels of knowledge, the root of which is found in the work of scientific-philosophical methodology. Additionally, these links can be approached at three points of abstraction: subjectivization, practical-objective, and critical-objective. Combining the educational levels with the levels of knowledge and points of the abstraction of knowledge can constitute a true Aleph, in the sense used by Jorge Luis Borges in his fictional stories. |
URI : | http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4386 |
ISSN : | 1665-2673 |
metadata.dc.identifier.url: | http://www.scielo.org.mx/pdf/ie/v14n65/v14n65a9.pdf |
metadata.dc.type: | Artículo |
Aparece en las colecciones: | Artículos científicos y académicos |
Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.