Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4386
Título : Los niveles de conocimiento: El Aleph en la innovación curricular
Autor : González Sánchez, Jorge
Fecha de publicación : 2014
Resumen : In this essay we aim to emphasize the link between educational levels and levels of knowledge, the root of which is found in the work of scientific-philosophical methodology. Additionally, these links can be approached at three points of abstraction: subjectivization, practical-objective, and critical-objective. Combining the educational levels with the levels of knowledge and points of the abstraction of knowledge can constitute a true Aleph, in the sense used by Jorge Luis Borges in his fictional stories.
URI : http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4386
ISSN : 1665-2673
metadata.dc.identifier.url: http://www.scielo.org.mx/pdf/ie/v14n65/v14n65a9.pdf
metadata.dc.type: Artículo
Aparece en las colecciones: Artículos científicos y académicos

Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.