Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4330
Título : | El liderazgo compartido como factor de sostenibilidad del proyecto de comunidades de aprendizajes |
Autor : | Castillo Armijo, Pablo Puigdellivol Aguadé, Ignasi Antúnez Marcos, Serafín |
Fecha de publicación : | 2017 |
Resumen : | This article explores the meanings and valuations that members of a learning community attributed the phenomenon of leadership. We used a qualitative case study methodology from a communicative-critical perspective. Despite the various conceptualizations, there is a high value related to the importance of leadership as a basis for improvement and educational change. Our study also shows that the project sustainability depends on the participation and joint responsibility in the learning of all its members. |
URI : | http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4330 |
ISSN : | 0718-0705 |
metadata.dc.identifier.url: | http://www.scielo.cl/pdf/estped/v43n1/art03.pdf |
metadata.dc.type: | Artículo |
Aparece en las colecciones: | Artículos científicos y académicos |
Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.