Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4330
Título : El liderazgo compartido como factor de sostenibilidad del proyecto de comunidades de aprendizajes
Autor : Castillo Armijo, Pablo
Puigdellivol Aguadé, Ignasi
Antúnez Marcos, Serafín
Fecha de publicación : 2017
Resumen : This article explores the meanings and valuations that members of a learning community attributed the phenomenon of leadership. We used a qualitative case study methodology from a communicative-critical perspective. Despite the various conceptualizations, there is a high value related to the importance of leadership as a basis for improvement and educational change. Our study also shows that the project sustainability depends on the participation and joint responsibility in the learning of all its members.
URI : http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4330
ISSN : 0718-0705
metadata.dc.identifier.url: http://www.scielo.cl/pdf/estped/v43n1/art03.pdf
metadata.dc.type: Artículo
Aparece en las colecciones: Artículos científicos y académicos

Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.