Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4297
Título : Enseñanza de la anatomía y la fisiología a través de las realidades aumentada y virtual
Autor : Ruiz Cerrillo, Salvador
Fecha de publicación : 2019
Resumen : Abstract Throughout the new Information and Communication Technologies (ICT), such as augmented and virtual realities, innovation in Anatomy and Physiology teaching may be improved. The aim of this paper is to analyze the augmented and virtual realities perceptions in high school student’s through teaching-learning process in Anatomy and Physiology subjects. The article carries out a mixed focus research, with the usage of action-research method -an adapted questionnaire of the Technology Acceptance Model (TAM) was used as the main tool, also the YouTube Google Cardboard functions.
URI : http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4297
ISSN : 1665-2673
metadata.dc.identifier.url: http://www.scielo.org.mx/pdf/ie/v19n79/1665-2673-ie-19-79-57.pdf
metadata.dc.type: Artículo
Aparece en las colecciones: Artículos científicos y académicos

Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.