Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4204
Título : Más allá de la bibliografía: desarticulación, innovación y experiencia estudiantil en la educación de posgrado
Autor : Keck, Charles S.
Saldívar, Antonio
Fecha de publicación : 2016
Resumen : The concept of de-articulation is employed to characterise the negative components within the experience of postgraduate students. This same concept is subsequently applied as a means to evaluate an innovative course offered within the same postgraduate program. The study concludes that it is possible to articulate an epistemological and ontological education (Barnett, 2007), and thus achieve a re-articulation of the imaginary of postgraduate studies with what students experience in reality. The study proposes some principles that help to situate students and teachers at the centre of the formative experience of postgraduate studies.
URI : http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4204
ISSN : 0185-2760
metadata.dc.identifier.url: http://www.scielo.org.mx/pdf/resu/v45n178/0185-2760-resu-45-178-00061.pdf
metadata.dc.type: Artículo
Aparece en las colecciones: Artículos científicos y académicos

Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.