Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://www.innovacioneducativa.unam.mx:8443/jspui/handle/123456789/4197
Título : Propuesta de un sistema de formación especializada en supervisión educativa: análisis comparativo de 13 sistemas de supervisión escolar en el mundo
Autor : Rivera Hernández, Claudia
Fecha de publicación : 2017
Resumen : Abstract In Mexico, academic supervisors at the primary, secondary and higher education levels lack specialized training to prepare them for administrative and managerial work. For this reason, this paper presents a comparative analysis of 13 systems of Academic Supervision throughout the world. The results obtained allow us to infer the best path for the training of the leaders and supervisors who will guide education in Mexico and achieve systematic results in a regional context through the proposal of a specialized training in educational supervision.
URI : http://132.248.161.133:8080/jspui/handle/123456789/4197
ISSN : 1665-2673
metadata.dc.identifier.url: http://www.scielo.org.mx/pdf/ie/v17n74/1665-2673-ie-17-74-00165.pdf
metadata.dc.type: Artículo
Aparece en las colecciones: Artículos científicos y académicos

Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.